Ayrıca motorun, gövdede ki konumu, 2 motorun 2. kompresörlerine/yanma odasına gerek duymadan 1.8 mach potansiyeli dikkate alındığında, ilgili teknolojiyle mümkün.
Mesela, Bu jet taarruzda yüksek irtifada uçtuğunda 12/18km. havanın ısısını düşünün....
Sn Doğan Turan,
Bu parağrafı hiç anlamadım. Biraz açabilirmisiniz?
Hiç bir tarafı teknik olarak anlaşılmıyor.
Kompresörsüz motor çalışmaz ki!
Yanma odası olmazsa motor olmaz!
Hangi ilgili teknoloji?
Edit;
Şimdi tekrar tekrar okuyorum bu yazdıklarınızı. Jet motoru teknolojisini tam kavramamış bir kişiye anlatılmış gibi düşününce , benim anladığım:
Motorlar çok optimum konumdalar. Uçağa çok dengeli itki sağlıyorlar.
Art yanıcı (afterburner) sistemindeki basınçlı püskürtmeye gerek olmadan uçak 1.8 mach hıza çıkabilecek. Bu durumda da ısıl iz düşük olacak.
Tek mantıklı anlatım bu bence!