"Şu anda SSB ; RR+Kale girişiminin motor teklifini mi değerlendiriyor?
İhaledeki aşama ne durumda"
garp cephesinde bir değişiklik yok.
2017'de çözülmeliydi bu iş.
ben fikrimi yine yazayım, tüm parçaları yerli üretmek ve kendi ihtiyacımız için sınırsız üretim maddesi olmak koşuluyla her türlü sözleşmeye imza atarım.
Atak seviyesinde yerli ve milli bir uçağı öpüp başıma koyarım.
öyle istediğimiz ülkeye satalım filan, hala anlamıyorum, kime satacaksın ki?
internette amatörce bir araştırma yapıyorum, birçok ülke kısa ve orta vadeli uçak tercihini yapmış, sipariş vermiş veya vermek üzere.
on milyon altı bir şey değil ki bu, tutup Afrika ülkelerine satasın. eee! geriye kim kalıyor?
ha! uçağın dış görünüşünde ciddi bir değişiklik olacağını düşünmüyorum.
bu kadar yazılım, bu kadar bilgisayar, bu kadar uzman desteği...
devir eski devir değil. doğru algoritmayla, doğru hesaplama yöntemleriyle uygun simülasyonlarda gerçeğe çok yakın sonuçlar elde etmek mümkün.
bizim uçağın dijital ikizi belki de 100 saatten fazla uçuş yapmıştır.
aynı durum Siper için de geçerli, Allah bilir simülasyonda kaç tane hedef vurdu?
"Bir taraftan da onlarla bir motor projesi konuşuyoruz ama motoru ticari bir olay olarak görüyor. İşte üretimdi, motordu, anlatamadığımız nokta şu kendisine; biz bir tek motor projesinden bahsetmiyoruz. Biz Türkiye’de bir motor geleceği kurmaktan bahsediyoruz ve biz bunu sizin inisiyatifinize bırakamayız. "
https://haber.aero/savunma/ismail-demir-ingiltere-ortak-motor-uretimini-ticari-olay-olarak-goruyor/