MMU , şu haliyle , F-110 motoruyla RCS değeri olarak hangi uçaklara yakın olur?
RSC'yi, özellikle önden bakılınca, pek etkilemez F110. Sorun daha ziyade büyük termal iz vermesinde. Bir de elbette F110 asıl istenilen itkiyi (35.000 lbs) üretmiyor.
Motor değişkeninden bağımsız sorsam .
MMU'yu şu haliyle 4.5 nesil olarak kabul edersek bir F-16'dan veya F-18'den daha küçük RSC değeri alabilir miyiz MMU'dan?
MMU, bu haliyle f16 b70'i veya f18'i bırak; su57'den bile daha iyi bir RCS değerine sahip olacak. Hatta farazi olarak KFX ve X-2'den bile, o ebatına rağmen, daha küçük RCS'ye sahip diyebilirim. Çünkü KFX, X-2 gibi uçakların tek problemi dahilî silah istasyonlarına sahip olmamaları değil. Bu gibi sözde hayalet uçaklar; F-35,F22, J20, J31/35 ve MMU'nun sahip olduğu önden gelen radyo dalgalarını yansıtmayan tırtıklı panelere ve tırtıklı gövde montajına bile sahip değil. MMU'nun ise uçmayacak ilk prototipinde bile bu var. Zaten bizim tartışmamız gereken esas problem RCS değil termal gizlilik ve F35 gibi yüksek durumsal farkındalık(örn:6 adet uçağıın çevresine dağılan kızılötesi sensör var, F22 bile f35'e gizlice yaklaşamaz), pilotun yapması gereken her şeyi yerine getirip pilota ise sadece bunun geri dönüşünü yapan gelişmiş yapay zeka, pasif sensör kapasitesi ve pasif sensörlerden gelen tüm verileri sensör füzyonuna tabi tutup anlık olarak tüm ordu ve müttefik kuvvetlere bildirebilmesi gibi gelişmiş kabiliyetleri olan bir uçağı nasıl oraya çıkartacağız esas sorun bu. f35 termal gizliliğe sahip belli bir müddet (tahminen) 20-35 dakika arası termal izini tamamen yok edebiliyor. F22'nin o nozzle'ye rağmen termal gizliliği asla yok. hatta o sıcak motoru, f16 motorundan daha fazla kızılötesi dalga yayıyor. Son olarak burada ve birçok yerde paylaşılan RCS değerlerinni gösterdiği iddia edilen tablo üzerinden çıkarım yapmak yanıltıcı olur. Bu tarz tablolardaki veriler belli kriterlere göre belli hesaplama teknikleri ile ulaşılan tahmini değerler.