Kanatlar demonte durumda (kanartlar ise muntazam monteli.) o yanıltıyor, monte edilmiş halini veya yer testlerinde görmek lazım. MMU için devasa rüzgar tüneli yapılsa da, Mius'u 1'e 1 ebatta test edebilecek rüzgar tünelimizin ve kesit tribünümüzün olduğunu belirtelim, yani bu yazılımsal test sonucu çıkmış dizayn, bu fiziki testlerden sonra güncelleme/sabitleme illaki olacaktır.
Alıklarda ki ek bölümler, testlerde değişken büyüklük ayarı için hatta “stealth” mimarisinde motor bybass oranlarını izlemek için olabilir.
Yıl sonuna doğru son güncel prototipini, hangar çıkış/yer testlerinde görebileceğiz, ki bu paylaşım sıklığıyla süreci bile tam takibimiz mümkün. Belirttiğim gibi Baykar'ın DKK'na bu yıl TCG Anadolu için teslim edeceği TB-3'e odaklanması daha isabetli olur, sonra daldaki kuşa zaten bakarız.