Bu adamlar o zaman F110 niye versin onu vermeyen bunu da vermez.
F110 çok eski teknoloji sayılır, f136’ya göre.
F136’da 3 kademe ters yöne dönen CMC (Ceramic Matrix Composite) LP türbin var. F35B için tasarlanmış RR LiftSystem operasyonuna uygun yapısı var. Tüm kompresör ve fan sistemi Blisk yapıda.
F135’e göre f136’nın toplam itkisi aynı olmasına rağmen türbin giriş ve çıkış ısıları daha düşük olduğundan, hem geliştirmeye daha açık bir motor hem de daha az yakıt harcıyor f135’e göre.
Ancak, eğer RR ile motor geliştiriyorsak, bizi bağlamak için CMC gibi yeni teknoloji kullanılmış parçalarla üretim yapıp, belli bir süre bizi kendilerine mahkum edebilirler. Onun dışında bu motoru ve kullandığı teknolojiyi bize sunacaklarını zannetmiyorum. F136 zaten 28000lbf kuru ve 43000lbf yaş itkili bir motor. KAAN için biraz büyük.
O bakımdan F110 ile kıyaslamamak gerekir.