eyvah
😢
---
F110 geçici çözümdü malum.
uçağın tasarımı dondurulduğu tarihlerde, 35000lb güç üretecek motor projesi, gaz ve toz bulutu halindeydi, bu yüzden o motor yuvaları muhtemelen F110 boyutlarından büyük yapılmış olması olasılık dahilinde.
benim tahminim ve yorumum, bu yanılma payını son milimine kadar kullanan ve dolayısıyla F110'dan daha büyük bir motor işine girmiş olabilirler.
fakat yine de, boyutla ilgili ikinci olma olasılığı düşük muhtemelen.
Sayın Yaşar motor güçlerini yazmış, keşke hem gücü hem boyutları listeleseydi; ama şimdilik ben Sayın Yaşar'ın listesine bakıp "44000lb" şıkkını seçiyorum.
evet, ikinci olma vasfı boyuttan ziyade güçle ilgilidir tahminen, şu halde en güçlü motor 45000lb ise, ikincinin de 44000lb olması akla yatkın.
---
Sayın Yaşar,
45000lb güç üreten motorla F110 güç ve boyutlarını yazabilir misiniz?
bu uçak çok büyük bir uçak, acaba 45000lb güç veren motorun boyutlarıyla F110 arasındaki boyut farkı nedir?
blisk gibi yenilikçi teknolojilerle F110'dan kaç cm büyük bir motorla 44000lb güç elde edilebilir?
uçağın tasarımı dondurulduğunda asıl motor konusu çözülmemiş olduğundan, motor yuvalarında beklenenden daha ciddi bir esneme yanılma payı bırakılmışsa ve yerli motorda o alan milimi milimine kullanılmışsa şaşırtıcı bir sonuç ortaya çıkabilir.