Kızılelma'yı bir nebze anlarım nihayetinde Baykar'ın bu noktada tecrübesi daha az lakin MMU'nun prototipini dikkatlice inceledim. Parça birleşimi ve işçilik neredeyse kusursuzdu. Tusaş harika bir iş ortaya koymuş. MMU'nun parça birleşim kalitesini beğenmeyen var mı ben göremedim. Varsa da Amerikalılar ve İngilizler bile çeşitli platformlarda fotoğraflara bakıp gerek uçağın işçilik kalitesini, gerekse de Tusaş'ın montaj hattını çok beğendiklerini dile getiriyorlar. O nedenle MMU prototipinin kalitesine laf etmek TUSAŞ'a büyük hakaret olur. Zira adamlar Lockheed Martin'in, Northrop Grumman'ın, Boeing'in, General Dynamics'in vs. tesis kalitesine ve üretim kalitesine sahip durumda.
Tusaş F-16 üretti. F-35'e gövde üretti. Boeing ve Airbus gibi dünyanın en büyük 2 havacılık şirketinin en önemli tedarikçilerinden birisi. Yine Leonardo gibi bir havacılık devine parça tedarik ediyor. Böyle bir şirketin ürettiği MMU'dan da kimsenin kalite şüphesi olmasın. Tusaş MMU'nun altından çok rahat kalkmış durumda.
Tusaş artık sadece Türkiye'nin değil, dünyanın en önde gelen havacılık devlerinden birisidir.
MMU/TF-X, Hürjet, Hürkuş, Atak T129, Atak II T929, Gökbey, 10 Ton sınıfı helikopter, Anka, Aksungur, Göksungur, TİSU birbirinden kaliteli sistemler üreten bir şirket artık TUSAŞ. Gözbebeğimiz. Böyle devam ederlerse 10 yıl sonra bu ülkenin ciro bazında da en büyük şirketi olmamaları için bir engel yok.