Toplam Oy Verenler: 194
0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba,Esasında çok güzel bir konuya değindiniz yukarıdaki söylediğim ile alakalı güzel bir paslaşma oldu. Söylediğiniz durum esasında yer test uçağının ne kadar önemli olduğunuda ortaya çıkarıyor. Asimetrik itki kullanımında şu aşamada aslında yeniyiz. Şöyle ki evet eski teknolojiye sahip F-4 Fantomlardan çift motor sistemlerine ve çalışma metodolojisine aşinayız lakin temelde başlangıç olarak 5.Nesil temelinde 4.5++ yapısına sahip bu tarz bir motor mimarisi temelindeki gelişmiş itki sistemi teknolojisi ile ilk defa mühendislerimiz çalışmakta. Dolayısı ile sistemlerin testleri devam ettiğinden ötürü bazen belirli problemlerin çıkmasını bekliyoruz diyebiliriz. Çünkü bu problemlerin çıkması yer testlerinde önemli ve çıkması gerekiyor ki havada stabil bir itki sistemine sahip olabilmemizi sağlayan vektörler ve konfigürasyonları motorun yazılımına entegre ederek doğru yaklaşımı bulmak asıl mesele.Sağa çekiş hafif biraz gülümsetti diyebilirim (uzay gemisi gora) aslında bunların hepsi P2 nin tasarımdan yapılması gerekenleri bizlere işaret ediyor. Yani karamsar olmaya gerek yok çünkü ilk defa bu tarz bir uçak teknolojisine sahip olma aşamasında görece hafif sorunların olması bile başlı başına başarılı bir yolda gidildiğinin bir göstergesidir.Saygılarımla
TF-X'in TAAC üretimi iniş takımları ( #KAAN ) TAAC, 11 Temmuz 2019 tarihinde Ortak Girişimi ile kurulmuştur. @TUSAS_TR Ve @AltinayTekno havacılık platformlarında kritik öneme sahip olan Uçuş Kontrol, İniş Takımları ve Test Sistemlerinin geliştirilmesi amacıyla.https://twitter.com/defencehublive/status/1653472124076474402?cxt=HHwWxIC2md2IqPItAAAA
SSB Başkanı Demir: KAAN, Türk Ordusunun havadaki kılıcı olacak"KAAN'ın bütün sistemleri o kadar modern olacak ki bunu dışarıdan almak isteseniz dahi alamayacağınız sistemler var."https://twitter.com/AnonymousBoeing/status/1653429862357499907?cxt=HHwWhoC87eLslPItAAAA
TUSAŞ Genel Müdürü Prof. Dr. Temel Kotil :Milli Muharip Uçak#KAAN💢TR motorda yol aldık. Motor 2028 yılında teslim edilecek. Biz uçmayan motoru teslim edildi demeyiz.💢Motoru 2 yıl test yapıp 2030'da Kaan'ı Hava Kuvvetleri'ne kendi motorumuzla teslim edeceğiz. 💢2028 yılında Block 10 serisinden 20 adet olmak üzere KAAN teslim edeceğiz. Motorlar konusunda sıkıntı olmadı. Olursa da çözeriz.💢2. uçağın parçalarını kesmeye başladık.💢Yerli fırlatma koltuğu için çalışıyoruz.@SageTubitak'ın bu yönde çalışmaları var. https://twitter.com/Keremhok/status/1654466038434607104?cxt=HHwWgMC9nZSG7PUtAAAA